Firmaaftale

Udover ni egne butikker har Butlers også aftaler med mere end 200 virksomheder i Storkøbenhavn, hvor vi tilbyder at hente og bringe medarbejdernes vaske- og renseritøj på virksomhedens adresse(r), således medarbejderne ikke behøver at bruge fritiden på at besøge renseriet.

Firmaaftalen er gratis for virksomheden, og der er heller ikke nogen administration i den forbindelse. Denne ordning kræver blot, at virksomheden stiller lidt plads til vort depot (fx en garderobe eller i kantinen) til rådighed, som skal fungere som et praktisk indleveringssted med selvbetjening for medarbejderne. Vores chauffør kommer efter aftale og afhenter/bringer tøjet.

Denne firmaordning inkluderer:

  • Alt i rensetøj
  • Alt i vasketøj
  • ​Boligtekstiler
  • ​Skind og pels
  • Tæpper
  • Skrædder opgaver

Økonomiske og miljømæssige fordele

Vores skånsomme og miljøvenlige behandling af tekstilerne giver en lang række fordele og medfører blandt andet, at tekstilerne holder formen bedre, farverne bliver skånet og at slitagen ved vores rensemetoder mindskes med ca. 30%. Dette betyder en pæn økonomiske besparelse for kunderne.

Ved at tilbyde Butlers vaske- og renseriservice kan det også understøtte virksomhedens profil som et miljøbevidst selskab, og nok så vigtigt efterlader vores vaske- og rensemetoder ikke skadelige stoffer eller lugte i tekstilet. Endelig er vores vaske- og rensemetoder også særlig velegnet for personer med astma og allergi.

Bliv samarbejdspartner med Butlers

Hos Butlers samarbejder vi med 250 indleveringssteder som fx Bilka, føtex samt en række tøjforretninger, skræddere samt virksomheder med mange ansatte, hvor vi henter og bringer vaske- og rensetøj.

Vi er altid på udkig efter nye samarbejdspartner og nye indleveringssteder, som ønsker at tilbyde deres kunder en skånsom og miljøvenlig vask og rens. Har I fx en tøjforretning, skrædderforretning, virksomhed med mange ansatte eller måske et eksisterende renseri, er i meget velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om vores de muligheder, som vi kan tilbyde lige netop jer og jeres kunder/ansatte.

For yderligere information om vores firmaaftaler, venligst kontakt:

Arash Rahimi

Tlf: 53 60 89 38

Mail: ar@butlers.dk

Sådan fungerer aftalen

Tøjet lægges i en pose og afleveres i Butlers depot i virksomheden. Første gang vaske/rensetøjet indleveres, udfyldes personoplysningerne på en rensebestillingsseddel, som ligger i depotet. Medarbejderen beholder den ene halvdel selv og lægger den anden halvdel ned i posen.

Vores chauffør henter og bringer normalt to gange om ugen. Ved næste afhentning leverer Butlers tøjet retur til depotet i en speciel renseripose/dragtpose med medarbejderens personlige kundekort.

Næste gang lægges rensetøjet i dragtposen og afleveres i depotet. Ved hver levering følger en nota i dragtposens lomme.

Tilmelding til Betalingsservice

Hver måned udarbejdes en samlet faktura til den enkelte medarbejder på basis af månedens notaer, som via Betalingsservice sendes til automatisk opkrævning af det månedlige forbrug eller som girokort til medarbejderens privat adresse.

Læs mere og tilmeld til betalingsservice via dette dette link  (Venligst husk at have jeres kundenummer parat, og at der ikke skal være bindestreg i nummer, når I skriver det i det opgældende felt).

Skal vi afhente og levere i dit firma?

Udfyld dine oplysninger og vi kontakter dig hurtigst muligt.

 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Copyright 2018 Butlers  -  Persondatapolitik